PYTANIA I ODPOWIEDZI 

 

 

 

 

 

 

Kiedy najlepiej zarezerwować dekoracje? 

 

Jeśli już jesteście pewni co do wypożyczanych dekoracji to jak najszybciej. 

Wtedy będziesz mieć pewność że będą dla Ciebie zarezerwowane na dany termin. 

Nie ma reguły co do terminu rezerwacji, niektóre elementy dekoracyjne są rezerwowane rok wcześniej, a inne tydzień przed terminem uroczystości (tydzień wcześniej to jest już raczej „gaszenie pożaru” ;))

Dla pewności zapytaj Księdza, czy możesz udekorować Kościół samodzielnie, 

zaplanuj kto zajmie się uprzątnięciem dekoracji po ślubie.

Dowiedz się w swoim miejscu wesela, czy nie mają czegoś z asortymentu, który chcesz zarezerwować. Być może nie będziesz musiała go wypożyczać.

 

A jeśli zmieni mi się liczba gości? 

 

Zmiany ilości (pomniejszenie ilości) zamawianych produktów na umowie można dokonać maksymalnie na 20 dni przed uroczystością po weryfikacji dostępności towaru. 

W każdej chwili jest możliwość dodania artykułów do wypożyczenia po wcześniejszej weryfikacji dostępności towaru.

 

Co jeśli ktoś przede mną zwróci uszkodzone dekoracje? 

 

Jeśli zdarzy się tak, że nie jesteśmy w stanie uratować danego przedmiotu, oferujemy zastępstwo lub rekompensatę pieniężną – zrobimy wszystko co w naszej mocy 🙂 

 

Co jeśli to ja zwrócę uszkodzone lub niekompletne dekoracje? 

 

Koszty naprawy lub odkupienia potrącamy z kaucji .

Aby uniknąć takich sytuacji:


1. Uprzedź swoją konsultantkę, menadżerkę sali lub obsługę i najbliższych, że dekoracje pochodzą z wypożyczalni i są do zwrotu, nie można ich więc zabierać na pamiątkę, wyrzucać, rozcinać przy demontażu, chować na magazynek restauracji itd.…


2. Poproś bliskich/obsługę lokalu o pomoc w dopilnowaniu zabezpieczenia dekoracji po ceremonii ślubnej do momentu, kiedy będziesz mogła się nimi zająć.


3. Dbaj o pożyczone rzeczy przy ich rozpakowywaniu, przewożeniu i rozkładaniu lub uczul osobę, która się tym będzie zajmowała.

 

Co jeśli nie ma w asortymencie artykułów dekoracyjnych na których wypożyczeniu mi zależy?

 

Zapytaj czy nie mamy ich w wypożyczalni. Może się okazać że mamy i zapomnieliśmy dodać do oferty wypożyczalni lub planujemy ich zakup w najbliższym czasie.